REGULAMIN KONFERENCJI MARATON HR

§ 1 Postanowienia ogólne 

  1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w konferencji “Maraton HR”, organizowanej w dniach od 30.09. – 4.10.2024 w formie online.
  2. Jeżeli w treści Regulaminu wprost nie zastrzeżono odmiennie, wymienione niżej pojęcia pisane wielką literą mają następujące znaczenie: 

Cennik – obowiązujący cennik uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej www.maratonhr.pl określający cenę udziału Uczestnika w Konferencji;

Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Formularz zgłoszeniowy – formularz dostępny pod adresem www.maratonhr.pl, za pomocą którego następuje Rejestracja;

Konferencja – organizowana przez Organizatora konferencja, której dotyczy Rejestracja; więcej informacji o Konferencji, w tym informacja o prelegentach, miejscu, w którym się ona odbywa, dostępnych jest na stronie internetowej pod linkiem www.maratonhr.pl

Organizator – Talent Bridge sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach Dolnych (05-092), ul. Wiślana 75, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000817018, NIP: 5213884362, REGON: 385015701, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych;

Regulamin – niniejszy regulamin Konferencji; 

Rejestracja – proces zgłaszania Uczestnika do udziału w Konferencji; 

Uczestnik – osoba fizyczna zarejestrowana do udziału w Konferencji;

Kupujący –  osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała Rejestracji; 

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba prowadzącą działalność gospodarczą, zawierająca umowę dot. udziału w Konferencji, która jest bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego;

  1. Rejestracja uczestnictwa w Konferencji jest możliwa wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu za pośrednictwem funkcjonalności strony internetowej Organizatora. 
  2. Wszelkie pojęcia pisane w liczbie mnogiej odnoszą się do wyrażeń w liczbie pojedynczej, chyba że co innego wynika bezpośrednio z treści Regulaminu. 
  3. Odesłania do punktów i liter zawartych w niniejszym Regulaminie odnoszą się do punktów i liter w tym samym paragrafie co odesłanie, chyba że odesłanie wskazuje inny paragraf.

§ 2 Rejestracja i Zawarcie Umowy

  1. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza zgłoszeniowego oraz akceptację Regulaminu.
  2. Jeżeli Rejestracji dokonuje osoba inna niż Uczestnik, Kupujący ponosi odpowiedzialność za prawdziwość przekazywanych informacji. Kupujący powinien również posiadać udzieloną mu przez Uczestnika zgodę na przekazanie Organizatorowi danych osobowych Uczestnika oraz podejmowanie wszelkich innych czynności umożliwiających Uczestnikowi udział w Konferencji.
  3. Do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Formularzu zgłoszeniowym, Cenniku i Regulaminie dochodzi z chwilą złożenia oraz opłacenia zamówienia poprzez system płatności Organizatora, lub potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Organizatora pocztą elektroniczną. 
  4. Faktura VAT jest wystawiana i przesyłana Kupującemu dopiero po uiszczeniu opłaty za udział w Konferencji, chyba że Kupujący poprosi o jej wystawienie po dokonaniu Rejestracji i uiszczeniu opłaty za udział w Konferencji poprzez kontakt mailowy na adres: kontakt@maratonhr.pl. W przypadku braku takiej prośby Organizator wystawi i przekaże Kupującemu fakturę proforma, niezwłocznie po dokonaniu Rejestracji. 

§ 3 Uiszczenie opłaty za udział w Konferencji 

  1. Cennik wskazuje wysokość opłaty za udział w Konferencji jednego Uczestnika. W razie odwołania Konferencji Organizator dokona zwrotu opłaty uiszczonej przez Kupującego, w formie w jakiej doszło do jej uiszczenia, chyba że inny sposób zostanie indywidualnie ustalony z Kupującym. Zwrot opłat nastąpi w terminie 14 dni od dnia przekazania Uczestnikowi informacji o odwołaniu Konferencji.
  2. Opłatę za udział uiszcza się na jeden ze sposobów wskazanych w informacji od Organizatora, o której mowa w § 2 pkt 3 Regulaminu, opublikowanej na stronie internetowej www.maratonhr.pl
  3. Poprzez opłacenie zamówienia w systemie do płatności, Kupujący wyraża zgodę na wysyłkę i otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej, na adres mailowy wskazany w Formularzu zgłoszeniowym zgodnie z § 2 pkt 4 Regulaminu.
  4. Jeżeli opłata za udział w Konferencji nie została uiszczona, a Kupujący nie odstąpił od Umowy, Kupujący pozostaje zobowiązany do uiszczenia opłaty w pełnej wysokości niezależnie od faktycznego udziału Uczestnika w Konferencji. 
  5. Zgłoszenie reklamacji, o której mowa w § 8 Regulaminu nie uprawnia Kupującego do wstrzymania się z uiszczeniem opłaty za udział w Konferencji. 

§ 4 Obowiązki Uczestnika lub Kupującego

  1. Kupujący zobowiązany jest do przedstawienia Regulaminu, każdemu z Uczestników, których zarejestrował na Konferencję, jak również do uzyskania oświadczenia Uczestnika o jego akceptacji.
  2. Organizator może utrwalać przebieg Konferencji dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych konferencji i Organizatora w przyszłych latach. Udział w Konferencji jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika w celach wskazanych w zdaniu uprzednim, w szczególności w sieci Internet, w tym kanałach social media.
  3. Kupujący jest zobowiązany do poinformowania zgłaszanych przez siebie Uczestników o treści § 10 Regulaminu. Kupujący zobowiązuje się zrealizować obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 14 RODO, w imieniu Organizatora, zaś w przypadku niezrealizowania tego zobowiązania zwolnić Organizatora z odpowiedzialności w tym zakresie. 

§ 5 Odpowiedzialność za wykonanie Umowy

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało to spowodowane działaniem siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od stron Umowy
    i niemożliwe do przewidzenia, takie jak w szczególności: wojna, pożar, epidemia,, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków, przerwy w dostawie mediów. 
  2. Za wystąpienie siły wyższej uznaje się również bezpośrednie ryzyko wystąpienia zjawisk lub zdarzeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym choćby finalnie zjawiska lub zdarzenia te nie ziściły się.
  3. Jeżeli świadczenie, do którego zrealizowania jest zobowiązany Organizator, stanie się niemożliwe w rozumieniu art. 475 kc. lub 495 kc., przepisów art. 475 kc. i 495 kc. nie stosuje się w zakresie, w jakim dotyczą one skutków wystąpienia niemożliwości świadczenia. W takim wypadku Organizator może w terminie 14 dni od zaistnienia tejże niemożliwości według swojego uznania albo od Umowy odstąpić, albo jednostronnie wyznaczyć nowy termin zrealizowania świadczenia Organizatora. Jeżeli Organizator w tymże terminie nie podejmie żadnej z wymienionych decyzji, to przepisy art. 475 kc. lub 495 kc. stosuje się w całości. Jeżeli w nowo wyznaczonym przez Organizatora terminie świadczenie Organizatora ponownie z tej samej przyczyny co pierwotnie okaże się niemożliwe w rozumieniu art. 475 kc. lub 495 kc. przepisy te stosuje się w całości. 
  4. Postanowienia niniejszego paragrafu nie dotyczą Uczestników i Kupujących posiadających status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 6 Zmiany w programie Konferencji 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu Konferencji tj. m.in. osób prelegentów, tematów i godzin prelekcji. Konferencja będzie miała formę online – uczestnictwo w Konferencji wymaga od uczestnika dysponowania komputerem lub urządzeniem mobilnym posiadającym stabilny dostęp do Internetu.
  2. Organizator jest uprawniony do zmiany terminu Konferencji, wyłącznie z ważnych powodów, przez które rozumie się wystąpienie siły wyższej lub brak możliwości zapewnienia prelegentów o odpowiedniej jakości w uprzednio ustalonym terminie. W przypadku zmiany terminu Konferencji Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od Umowy – jeśli złoży takie oświadczenie, wówczas Organizator zwróci uiszczone przez niego opłaty w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy przez Kupującego.
  3. Organizator poinformuje Kupującego i Uczestnika o zmianach, o których mowa w pkt. 1 lub 2 powyżej za pomocą komunikatów, które będą dostępne na stronie internetowej Konferencji dostępnej pod linkiem www.maratonhr.pl KONFERENCJI , a także mailowo, na adresy e-mail podany przez Uczestnika lub Kupującego w ramach Rejestracji.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy (odwołania Konferencji) w terminie do 1 dnia przed rozpoczęciem Konferencji. 
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Organizator składa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Kupującego wskazany w Formularzu zgłoszeniowym lub adres poczty elektronicznej Kupującego, z którego złożono zamówienie, o którym mowa w §2 pkt. 4 Regulaminu.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Organizatora, Organizator dokona zwrotu uiszczonej opłaty za udział w Konferencji na rachunek bankowy, z którego opłata ta została dokonana na rzecz Organizatora, w terminie 30 Dni Roboczych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot nastąpi w wysokości nominalnej wpłaty, nie powiększonej o ewentualne odsetki. Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach konsumenta zwrot zostanie dokonany w terminie określonym właściwymi przepisami. 

§ 7 Rezygnacja z uczestnictwa 

  1. W zakresie dopuszczalnym przez prawo, możliwość jednostronnego odstąpienia, wypowiedzenia czy innego zakończenia Umowy przez Kupującego niebędącego konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest wyłączona. Organizator podchodzi jednak do każdej sytuacji indywidualnie i w przypadku zdarzeń losowych prosi o bezpośredni kontakt pod adresem: kontakt@maratonhr.pl
  2. Kupujący będący konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od zawarcia Umowy. Celem odstąpienia od Umowy konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z z formularza, którego wzór jest dostępny pod adresem e-mail kontakt@maratonhr.pl jednak nie jest to obowiązkowe. 

§ 8 Reklamacje 

  1. Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: kontakt@maratonhr.pl, a także pocztą na adres siedziby Organizatora. 
  2. Reklamacje mogą być składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji.
    W przypadku złożenia reklamacji pocztą, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. 
  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. wskazanie konferencji, której reklamacja dotyczy; 
    2. oznaczenie Kupującego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy, 
    3. przedmiot reklamacji, 
    4. wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację. 
  4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. 
  5. Organizator może wydłużyć termin wskazany w pkt. 4, nie więcej jednak niż o kolejne 14 dni. Nie dotyczy to reklamacji składanych przez konsumentów lub Przedsiębiorców na prawach konsumenta. Organizator poinformuje o tym składającego reklamację, wskazując powody wydłużenia terminu. 

§ 9 Klauzula informacyjna dla Kupujących 

  1. Administratorem danych osobowych jest Organizator (jego dane można znaleźć w § 1 pkt 2 Regulaminu). We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych, można kontaktować się  pod adresem email: kontakt@maratonhr.pl
  2. Dane osobowe Kupujących przetwarzane będą przez Organizatora w następujących celach :
    1. realizacji zawartej Umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO przez okres jej realizacji oraz czas odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń związanych z Umową; 
    2. realizacji obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze, wynikających np. z prawa podatkowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO przez okres 5 lat od końca roku, w którym doszło do wystawienia danego dokumentu księgowego; 
    3. marketingowych oraz ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, do momentu wniesienia przez Kupującego sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie zaistnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów lub praw i wolności Kupującego, lub o ile pomimo sprzeciwu nie zaistnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Kupujących mogą być m.in.:
    1. dostawcy płatności elektronicznych, o ile Kupujący zdecyduje się na płatność za ich pośrednictwem, 
    2. podmioty zapewniające Organizatorowi infrastrukturę informatyczną i sieciową, 
    3. podmioty zapewniające Organizatorowi obsługę księgową, prawną, podatkową, inne podmioty doradcze,
    4. inni podwykonawcy Organizatora. 
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza EOG). 
  5. Kupujący mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji tych praw lub zasięgnięcia dalszych informacji na ich temat należy kontaktować się z Organizatorem. 
  6. Kupujący mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, że przy przetwarzaniu ich danych osobowych doszło do naruszenia przepisów prawa. 
  7. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy. 

§ 10 Klauzula informacyjna dla Uczestników

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator (jego dane można znaleźć w § 1 pkt 2 Regulaminu). We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych, można kontaktować się  pod adresem email:kontakt@maratonhr.pl
  2. Dane osobowe Uczestników, o ile nie pochodzą bezpośrednio od Uczestników, są udostępniane Organizatorowi przez Kupującego lub podmioty utrwalające przebieg Konferencji na zlecenie Organizatora. W takich wypadkach przetwarzane są następujące kategorie danych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, wizerunek oraz nagranie głosu (dwa ostatnie tylko w zakresie utrwalania przebiegu Konferencji).
  3. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatora tj.: realizacji zawartej przez Organizatora z Kupującym umowy obejmującej udział Uczestnika
    w konferencji organizowanej przez Organizatora, celów marketingowych oraz ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO) przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie z tej umowy może podnosić Organizator i jakie mogą być podnoszone wobec niego lub do momentu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie zaistnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów lub praw i wolności Uczestnika, lub o ile pomimo sprzeciwu nie zaistnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane do celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych Organizatora, w szczególności chodzi tutaj o wizerunek Uczestników utrwalony
    w trakcie Konferencji (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO, tj. uzasadnionego interesu Organizatora polegającego na dokumentowaniu przebiegu Konferencji oraz prowadzenia działań informacyjnych i marketingowych po zakończeniu Konferencji), przez okres przydatności danych (rozumiany jako czas rozpowszechniania materiałów informacyjnych i marketingowych), chyba, że wcześniej dany Uczestnik wyrazi sprzeciw przeciwko przetwarzaniu tych jego danych osobowych.
  4. Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być m.in.:
    1. podmioty zapewniające Organizatorowi infrastrukturę informatyczną
      i sieciową, 
    2. podmioty zapewniające Organizatorowi obsługę księgową, prawną, podatkową, inne podmioty doradcze,
    3. inni podwykonawcy Organizatora. 
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza EOG). 

W celu uzyskania kopii danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego należy skontaktować się z Organizatorem. 

  1. Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji tych praw lub zasięgnięcia dalszych informacji na ich temat należy skontaktować się z Organizatorem. 
  2. Uczestnicy mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, że przy przetwarzaniu ich danych osobowych doszło do naruszenia przepisów prawa. 

§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur (DOTYCZY TYLKO KONSUMENTÓW LUB PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA) 

  1. Uczestnicy i Kupujący będący Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta mają możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 
  2. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami
    i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). 

§ 12 Postanowienia końcowe 

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawę Kodeks cywilny. 
  2. Sądem właściwym dla sporów wynikłych z Umowy jest sąd właściwy dla siedziby Organizatora. Postanowienie to nie dotyczy Uczestników i Kupujących będących konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta . 
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Zmiana treści § 9 i 10 nie stanowi zmiany Regulaminu, o ile nie dotyczy celów przetwarzania danych osobowych. Umowy zawarte przed wprowadzeniem przez Organizatora zmian w Regulaminie, będę realizowane zgodnie z brzmieniem Regulaminu obowiązującym w chwili ich zawarcia, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na stosowanie do zawartej z nimi Umowy nowej wersji Regulaminu albo wprowadzenie zmian w Regulaminie wynik z konieczności jego dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. Treściami cyfrowymi przekazywanymi Kupującym i Uczestnikom będącym konsumentami lub przedsiębiorcami o cechach konsumentów są w szczególności:
    1. wiadomość, o której mowa w § 2 pkt. 4 Regulaminu; 
    2. faktury VAT oraz faktury pro forma; oraz Regulamin, o ile Kupujący zdecyduje się na jego pobranie.

Organizator nie wprowadza do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Kupujący oprogramowania lub danych innych niż wymienione powyżej. Z procesem składania zamówienia związane są typowe zagrożenia dotyczące korzystania z sieci Internet dla celów przekazywania danych. System teleinformatyczny, którym posługuje się Organizator, wykorzystuje zwyczajowo przyjęte na rynku techniki mające na celu zapewnienie Kupującemu składanie zamówień w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu. 

  1. Niezbędnym dla uzyskania dostępu dla treści cyfrowych wymienionych w pkt. 4 jest posiadanie:
    1. urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet; 
    2. dostępu do sieci Internet; 
  2. Treści cyfrowe wymienione w pkt. 4 nie są zabezpieczane przed wprowadzaniem zmian. Co do zasady treści te można odtworzyć i zapisać w innym formacie niż ten,
    w którym wysłał je Organizator. W wyniku takiego działania treści cyfrowe mogą ulec zmianie, mogą zmienić się także ich właściwości, może także nastąpić utrata części informacji. 
  3. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie przez Organizatora w materiałach promocyjnych, na stronie internetowej, newsletterze, nazwy firmy oraz logo Kupującego w informacjach dotyczących Konferencji, w tym w materiałach promocyjnych dotyczących Konferencji przesyłanych do Uczestników, Kupujących oraz potencjalnych Uczestników lub Kupujących. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do podawania nazwy Kupującego oraz jego logo w swoich reklamach,
    na stronach internetowych, kanałach social media i w innych materiałach promocyjnych dotyczących realizowanej Konferencji również po zakończeniu Konferencji, na co Kupujący niniejszym wyraża zgodę. 
  4. Regulamin jest dostępny pod linkiem www.maratonhr.pl
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.06.2024

 ………………………………………… …………………., dn.
…………………. ………………………………………… ………………………………………… imię, nazwisko i adres konsumenta /Przedsiębiorcy o cechach konsumenta

……………………………………….

…………………………………………

nazwa i adres przedsiębiorstwa 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od zamówienia opłaconego fakturą o nr ……………….. zawartej dnia …………………………………… dotyczącej zakupu towaru/usługi 
…………………………………………… . ………………………………
podpis konsumenta